Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Agroturystyka w Karkonoszach oraz noclegi na Kaszubach

Wraz z małżonkiem od dawna planowaliśmy wspólny wyjazd w góry. Marzył nam się wypoczynek z dala od dzieci oraz pracy, aby oczyścić się ze wszystkich negatywnych emocji. Szukając odpowiadającego nam miejsca pobytu natknęliśmy się na w internecie na hasło Agroturystyka w Karkonoszach. Niekoniecznie z mężem na początku byliśmy przekonani do takiej okolicy, dlatego, że pensjonat znajdował się daleko od miejsca wyznaczonego do wędrówek górskich, jednakże zdecydowaliśmy się na rezerwacje w Agroturystyka w Karkonoszach ze względy na panujące tam warunki. Budynek został wybudowany stosunkowo niedawno, a apartamenty są bardzo schludne. Na miejscu okazało się, że jeśli chcemy udać się na wędrówkę po szlaku górskim, musimy wsiąść w autobus, którym jedzie się 10 minut, co bardzo ułatwiło nam sprawę. Parę miesięcy temu zaplanowaliśmy sobie ze znajomymi tygodniowy pobyt nad Jeziorem Żarnowieckim. Przed naszym wyjazdem, którego nie mogliśmy się już doczekać, musieliśmy oczywiście znaleźć jakieś noclegi na Kaszubach. Natrafiliśmy na różne atrakcyjne pensjonaty, pokoje noclegowe, hotele, ale najbardziej spodobał nam się pomysł wynajmu drewnianego (całkiem sporego z resztą) domku nad jeziorem. Poranna pobudka, przygotowywanie posiłków, czytanie książki - to wszystko sprawiało ogromną przyjemność dzięki widokowi na piękne jezioro. Codziennie ze znajomymi podziwialiśmy wschody i zachody słońca. Chciałabym z całego serca polecić noclegi na Kaszubach. Jeszcze nie słyszałem aby ktoś narzekał na te noclegi.

Głosuj (0)
grubyportfel 19:21:31 23/07/2016 [Powrót] Komentuj

Strona Główna

gruby portfel

Z zawodu jestem hmmmmm ... studentem. Póki co jestem na trzecim roku na Energetyce na Politechnice Wrocławskiej. Na razie idzie całkiem dobrze, choć do stypendium trochę mi brakuje. Postanowiłem założyć bloga, by dzielić się z Wami moimi przeżyciami, zwłaszcza tymi, które dotyczą polibudy. Powinno się Wam spodobać.

Księga (0)

22315

Linki

Ulubieni

Myślę, że na tym blogu każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie czy jest duży czy mały, sprytny czy naiwny, gruby czy chudy :)